Sınıfları
Ingilizce
içi
Denizli Sehri (Denizli)
Başarının formülünü bilen bir öğretmenle tanışmaya hazır mısın?
Fiyat:
₺600/saat
İlk Ders Ücretsiz
Hello! I’m a passionate and dedicated English teacher with several years of experience in both institutional and private education. I’ve worked as an English teacher at a university-level School of Foreign Languages and at a private college, gaining valuable experience with different age groups and learning needs. For the past 4 years, I’ve also been providing one-on-one private lessons, including personalized demo sessions to help students get started with confidence. My teaching style is warm, creative, and student-centered whether you're preparing for an exam or aiming to speak English fluently in daily life. If you're looking for an experienced and encouraging teacher who makes lessons effective and enjoyable, I’d love to work with you!
Merhaba! Hem kurumsal hem de özel eğitim alanında birkaç yıllık deneyime sahip, tutkulu ve özverili bir İngilizce öğretmeniyim. Pamukkale Üniversitesi Yabancı Diller Yüksekokulu’nda görev yaptım ve şu anda özel bir kolejde İngilizce öğretmeni olarak çalışıyorum. Farklı yaş grupları ve öğrenme ihtiyaçlarıyla çalışarak değerli deneyimler kazandım. Son 4 yıldır ise birebir özel dersler veriyorum. Öğretim tarzım sıcak, yaratıcı ve tamamen öğrenci odaklıdır. ister sınavlara hazırlanıyor olun ister günlük hayatınızda akıcı İngilizce konuşmak isteyin, derslerimi ihtiyaçlarınıza göre özel olarak tasarlıyorum. Hem etkili hem de keyifli dersler arıyorsanız, birlikte çalışmayı çok isterim!
İletişime geç
Müsaitlik
|
Pazartesi |
Salı |
Çarşamba |
Perşembe |
Cuma |
Cumartesi |
Pazar |
07:00 |
|
|
|
|
|
|
|
08:00 |
|
|
|
|
|
|
|
09:00 |
|
|
|
|
|
|
|
10:00 |
|
|
|
|
|
|
|
11:00 |
|
|
|
|
|
|
|
12:00 |
|
|
|
|
|
|
|
13:00 |
|
|
|
|
|
|
|
14:00 |
|
|
|
|
|
|
|
15:00 |
|
|
|
|
|
|
|
16:00 |
|
|
|
|
|
|
|
17:00 |
|
|
|
|
|
|
|
18:00 |
|
|
|
|
|
|
|
19:00 |
|
|
|
|
|
|
|
20:00 |
|
|
|
|
|
|
|
21:00 |
|
|
|
|
|
|
|
22:00 |
|
|
|
|
|
|
|
23:00 |
|
|
|
|
|
|
|