Pozitif, enerjik, bilgili ve çalışkan bir insanım. Ana dili gibi Arapça'da akıcı olmak isteyenler için doğru Öğretmeni buldunuz.
                            
                            
                            
                            
                            
                                Kimin için:
                                
                                    Tüm seviyeler
                                
                             
                            
                            
                            
                            
                            
                            
                            
                            
                            
                            
                            
                            
                         
                     
                    
                        
                            Hedef belirlemek, Plan yapmak, Anlatım, Etkileşim, Uygulama,  ve Geri Bildirim.
Öğrencilere ne öğretmek istediğini belirmek ile başlamak sonra konuyu basit ve anlaşılır şekilde bölümlere ayırmak. Daha sonra konuyu açık, net ve örneklerle destekleyerek anlatmak, sorular sorarak öğrencinin katılımını sağlamk, alıştırmalar ve pratiklerle öğrenmeyi pekiştirmek, ve en son öğrencinin anladığını kontrol etmek ve eksiklerini gidermek
                        
                     
                    
                        İletişime geç
                    
                    
                    
                    
                    
                    
                        
                            
                                
                                Müsaitlik
                            
                            
                                
	
		 | 
		Pazartesi | 
		Salı | 
		Çarşamba | 
		Perşembe | 
		Cuma | 
		Cumartesi | 
		Pazar | 
	
	
		| 07:00 | 
		 | 
		 | 
		 | 
		 | 
		 | 
		 | 
		 | 
	
	
		| 08:00 | 
		 | 
		 | 
		 | 
		 | 
		 | 
		 | 
		 | 
	
	
		| 09:00 | 
		 | 
		 | 
		 | 
		 | 
		 | 
		 | 
		 | 
	
	
		| 10:00 | 
		 | 
		 | 
		 | 
		 | 
		 | 
		 | 
		 | 
	
	
		| 11:00 | 
		 | 
		 | 
		 | 
		 | 
		 | 
		 | 
		 | 
	
	
		| 12:00 | 
		 | 
		 | 
		 | 
		 | 
		 | 
		 | 
		 | 
	
	
		| 13:00 | 
		 | 
		 | 
		 | 
		 | 
		 | 
		 | 
		 | 
	
	
		| 14:00 | 
		 | 
		 | 
		 | 
		 | 
		 | 
		 | 
		 | 
	
	
		| 15:00 | 
		 | 
		 | 
		 | 
		 | 
		 | 
		 | 
		 | 
	
	
		| 16:00 | 
		 | 
		 | 
		 | 
		 | 
		 | 
		 | 
		 | 
	
	
		| 17:00 | 
		 | 
		 | 
		 | 
		 | 
		 | 
		 | 
		 | 
	
	
		| 18:00 | 
		 | 
		 | 
		 | 
		 | 
		 | 
		 | 
		 | 
	
	
		| 19:00 | 
		 | 
		 | 
		 | 
		 | 
		 | 
		 | 
		 | 
	
	
		| 20:00 | 
		 | 
		 | 
		 | 
		 | 
		 | 
		 | 
		 | 
	
	
		| 21:00 | 
		 | 
		 | 
		 | 
		 | 
		 | 
		 | 
		 | 
	
	
		| 22:00 | 
		 | 
		 | 
		 | 
		 | 
		 | 
		 | 
		 | 
	
	
		| 23:00 | 
		 | 
		 | 
		 | 
		 | 
		 | 
		 | 
		 |