Çevrimiçi derslerIngilizce Hem yüz yüze hem de Online eğitimde öğrencilerime çok şey katacağımı düşünüyorum . İlgi ve bilginin rehberliğinde ... |
|||
Çevrimiçi derslerTürkçe1. ders ücretsiz Sorgulayıcı, öğrenciyi merkezde tutan bir ders süreci. Pandemi döneminde de online eğitim süreçlerinde aktif bir şe... |
|||
Çevrimiçi derslerTürkçe1. ders ücretsiz Her konuyu en eğlenceli ve anlaşılır şekilde anlatmaya çalışıyorum. "Neden?", "Nasıl?", "Ne amaçla?" sorularına cev... |
|||
Çevrimiçi derslerIngilizce 4 yıldır İngilizce öğretmenliği yapıyorum. Ders saatlerim öğrencimin ve benim uygun olduğu saat aralığında gerçekle... |
|||
Çevrimiçi derslerIngilizce1. ders ücretsiz 2020 yılı Yükseköğretim Kurumları Sınavı Yabancı Dil Testi'nde Türkiye 452.'si oldum.İlk dersin sonunda öğrencimle ... |
|||
Çevrimiçi derslerIngilizce Power point sayfaları ile ders hazırlayabilirim. İçinde gramer ve kelimeleri yazarak ve açıklamalarla açıklayacağı... |
|||
Çevrimiçi derslerIngilizce1. ders ücretsiz öğrencinin eksiklerine ve öğrenme tarzına göre ders içerişi hazırlayıp o şekilde ders işlerim ve ders dışında yapma... |
|||
Çevrimiçi derslerTürkçe Derslerim soru-cevap ve hikayeleme teknikleri ile interaktif ilerlerken olmazsa olmazlarımdan olan örnekler ile dah... |
|||
Çevrimiçi derslerIngilizce Online içeriklerde ihtiyaca yönelik stratejik hedeflerle İELTS /Yökdil dersleri vermek bu şekilde öğrencinin 4 basa... |
|||
Çevrimiçi derslerIngilizce Online ders vereceğim, öğrenciye yönelik, birebir ya da grup, öğrencinin ihtiyacına yönelik, oyun tabanlı, saatleri... |
|||
Çevrimiçi derslerIngilizce Birebir ders alanında deneyimli bir öğretmenim. Konuya ve seviyeye göre ders anlatım stilim değişmektedir. Dersleri... |
|||
Çevrimiçi derslerIngilizce1. ders ücretsiz I have been working as a certified interpreter/translator for over 10 years now, in addition to that I'm supporting... |
|||
Çevrimiçi derslerIngilizce1. ders ücretsiz Derslerimi birebir olarak işlerim. Daha verimli olduğunu düşünüyorum 4 yıllık hem çocuk hem yetişkinler için İngili... |
|||