Daha önce hiç özel ders deneyimim olmadi ama sinav senesinde sürekli arkadaslarima konu anlatip sorularini çözdüm ve hepsinden de olumlu geri dönüs aldim. 3. Kez yks sinavina girdim ilk senemde çalismadigim için matematik netlerim o kadar iyi degildi ama 2. Senemde tyt matematigi 34 dogru 1 yanlis, ayt matematigi 37 dogru 2 yanlis yaptim bu senede sonuçlar daha açiklanmamis olsa da ÖSYM nin yayinladigi kitapçik ve cevap anahtarina göre 37 dogru 3 yanlis tyt matematik 39 dogru 1 yanlista ayt matematik yaptim amacim hem üniversite için harçlik çikarmak hemde benim gibi matematigi iyi olan ögrenciler yetistirmek. Anlatim stilime gelirsek ben daha çok ezber yerine mantik ve kodlama yolunu tercih ediyorum hem daha akilda kalici oluyor hem de ögrenciler yeni tarz sorular gördükleri zaman stres yapmak yerine mantikla soruyu çözmeye çalisiyolar. Bu sekilde matematigi sikici ve sadece zorunluluktan çözülen bir ders yerine eglenerek soru çözdügümüz , sorulara ve problemlere bakis açimizi degistiren daha güzel bir ders konumuna geliyor. Sunuda unutmamaliyiz ki ögrencinin dilinden en iyi yine ögrenci anlar çünkü ayni sikintili süreci ayni zor ve bunaltici süreci daha önce bende yasadim ve bir konunun daha iyi nasil anlasilabilecegini kendim üzerinden düsünerek yani empati yaparak daha iyi anlarim ve sorulari ve konulari ona göre anlatirim. Matematik benim ortaokuldan beridir en çok sevdigim ve en eglendigim derstir çünkü orta okuldaki hocam sagolsun bu konuda bana çok yardimci oldu ve beni hem matematikte gelistirip hem de matematige karsi bakis açimi degistirdi. Sizde çocugunuzun matematige karsi bakis açisini degistirmek istiyorsaniz en dogru ögretmeni seçmelisiniz. Buraya kadar okudugunuz için tesekkür ederim :)