Deneyim
4 yil boyunca ve 12. sinif ögrencilerine ve TYT-AYT hazirlik gruplarina matematik dersi verdim. Bu süreçte farkli seviyelerde, farkli ögrenme tarzlarina sahip ögrencilerle çalisma firsati buldum. Sinav kaygisini azaltmaya yönelik birebir ve grup çalismalari düzenleyerek, ögrencilerin motivasyonunu artirdim.
Ayni zamanda online ve yüz yüze ders tecrübem var, teknolojiyi derslerde etkili sekilde kullaniyorum.
Nitelikler
Matematigi sadece ezberlenmesi gereken formüller bütünü olarak degil, mantigiyla ögrenilmesi gereken bir disiplin olarak görüyorum. Sabirli, esnek ve ögrenci odakliyim. Ögrencilerin güçlü ve zayif yönlerini analiz ederek, ders içerigini ona göre sekillendiririm.
Ayrica güncel sinav formatlarini yakindan takip eder, müfredattaki degisikliklere hizla adapte olurum.
Ögretim Yöntemleri
• Anlatim ve Soru Çözümü Dengesi: Konulari anlatirken, sikilmadan ve anlasilir sekilde özetlemeye dikkat ederim.
• Aktif Katilim: Ögrencilerin derse dahil olmasini saglar, soru sormalarini tesvik ederim.
• Örneklerle Ögrenme: Teoriyi bolca örnek ve günlük hayattan benzetmelerle pekistiririm.
• Tekrar ve Pekistirme: Önemli konulari çesitli soru tipleriyle tekrar ederek kalici ögrenmeyi hedeflerim.
• Teknoloji Kullanimi: Egitim videolari, interaktif uygulamalar ve online platformlar kullanarak dersleri daha dinamik hale getiririm.
Ders Isleyisi
Dersler genellikle 1 saat 15 dakika sürer ve su sekilde ilerler:
1. Önce bir önceki dersten kisa tekrar ve varsa soru çözümü.
2. Yeni konunun mantigini açiklama, basit örneklerle pekistirme.
3. Ögrencilerin katilimiyla soru çözümü ve uygulama.
4. Ödev ve çalisma önerileriyle dersin pekistirilmesi.
5. Haftalik veya aylik deneme sinavlari ile gelisim takibi.