Ortaokul 5.sinifa kadar matematigi hiç sevmezdim.Ortaokulda çok sevdigim bir hocam sayesinde matematigi sevmeye basladim. Ondan sonra da daima matematik en sevdigim ders oldu. Mühendislik 1.sinifta da matematik derslerimi en yüksek harf notuyla geçtim.Matematige karsi olan bu tutkumu yillarin birikimiyle baska ögrencilere de aktarmak istiyorum. Her ögrenci matematik yapabilir, yeter ki ona matematigi sevdirecek bir ögretmeni olsun. 20 yasinda bir ögrenci olarak çocuklarin dilinden ve ilgi alanlarindan anlayan biriyim.Bu sekilde dersleri eglenceli sekilde isleyerek ve matematigi mantigiyla anlatarak ögrenciye matematigin bir yük olmadigini, gerçekten sevilerek çözülecek bir ders oldugunu asilamak hedefimdir.
Öncelikle ögrencimin hangi konulari iyi bildigini hangilerinde daha az bilgi sahibi oldugu hakkinda bir yol haritasi çikartirim. Temelinin saglam oldugu konularda yeni nesil ve temel matematik sorulariyla pekistirme yapariz. Temelinin iyi olmadigi konularda konu anlatimli ders materyallerini yanimda getiririm, bu sayede konuyu mantigiyla ve örnekleriyle ögrencime anlatmis olacagim. Temelini kavradigini düsündügüm zaman birlikte soru çözümlerine baslayacagiz, velinin tercihine göre ögrenciye soru çözüm ödevi verebilirim, daha sonra çözdügü sorulardaki dogru ve yanlislariyla ilerlemesini kaydederiz ve yanlis yaptigi sorulara birlikte bakarak neden bu yanlislari yaptigini, ve ilerde bu tarz sorularda yapmamasi gereken hatalari tekrar ederiz.