2014 yili Çukurova Üniversitesi Egitim Fakültesi Fen Bilgisi Ögretmenligi bölümünden mezun oldum yillarinda Adana Gündogdu Koleji ve Final Okullarinda staj yaptim da Bilfen kolejinde çalistim . 2016 yilindan beri Cengiz Egitim Kurumlarinda çalismaktayim . Kurumumuzda 2-3 kisilik gruplar veya bire bir egitim vermekteyim . Ögrencilerin seviyesine yeterliligine göre kisisel bir egitim almalari gerektigi ilkesini savunuyorum . Her ögrenciye kisiye özel bir egitim sistemi uygulayarak basarili olmalarini sagliyorum . Lise hayatlarinda basarilarinin devamliligi adina orta okulda alinan egitim temelinin saglam atilmasi gerekiyor . Bu nedenle ve 8. sinif ögrencilerinde Fen Bilimleri dersinin eksiksiz sekilde ögrenilmesi üzerine çalisiyorum . Lise ögrenimine basladiklarinda fizik bilimleri , biyoloji bilimleri ve kimya bilimleri derslerinde tam donanimli olarak baslamalari geleceklerindeki hayallerine daha kolay ulasmalarini sagliyor . Liselere giris sinavlarinda bir çok ögrencim fen bilimleri dersini tam puan alarak hayallerindeki liseye yerlesiyor . Izmir Fen Lisesi , Ankara Fen Lisesi , Adana Fen lisesi , Iskenderun Tosçelik Fen lisesi , Adana Anadolu Lisesi , Fen Bilimleri dersi verdigim ögrencilerimin kazandigi okullarin basinda geliyor . Fen Bilimleri dersinde sorulari çözebilmek için deney - gözlem , sebep - sonuç iliskisi kurabilme , görsel yorumlayabilme , üç boyutlu düsünebilme , ve tabiki en önemlisi okudugunu anlayabilme becerileri gerekmektedir. Ögrencilerimin bu becerilerinin seviyesine göre onlarin seviyesini adim adim yükselterek , basladiklari konumdan ne kadar ilerlediklerini birlikte görüp deneyimlemek hem ögrenci hem de benim açimdan çok keyifli bir deneyim oluyor . Yeni seyler ögretmek , sabirla ve emekle gerçeklesiyor bu çaba ve emegin karsiligini almak ise paha biçilemez .