Derslerimin merkezinde her zaman ögrencinin ihtiyaçlari ve ögrenme tarzi yer alir. Ilk derste ögrencimin seviyesini, eksiklerini ve güçlü yanlarini belirliyorum. Böylece her derste neye odaklanmamiz gerektigini net bir sekilde planliyorum.
?? Türkçe ve Edebiyat derslerinde:
Konu anlatimi yaparken sade, akilda kalici ve örneklerle pekistirilmis bir yöntem izliyorum.
Anlam bilgisi, paragraf yorumlama, yazim-noktalama ve metin inceleme gibi alanlarda bolca pratik yapiyoruz.
Edebiyat derslerinde ise konulari ezberletmeden, anlam ve baglantilarla ögrenmelerini sagliyorum. Hikâyeye dönüstürerek ögretme tekniklerini sikça kullaniyorum.
?? Ayni zamanda psikolog olmamin da katkisiyla ögrencinin derse olan ilgisini, motivasyonunu ve özgüvenini yakindan takip ediyorum. Sadece bilgi degil, içsel destek de sunuyorum. Gerginlik yasayan ya da kendine inanmayan ögrencilerle bu yönüyle ayrica çalisiyorum.
?? Her ders, ögrencinin aktif katilimiyla geçer. Ezberden uzak, kalici ögrenmeyi hedefliyorum. Gerekirse ekstra materyal, mini denemeler ya da görsel destekli anlatimlarla süreci zenginlestiriyorum.