Ögrencilerimin ögrenme süreçlerine aktif olarak katildiklari, ihtiyaçlarina göre sekillenen ve hedef odakli ilerleyen bir ders ortami sunuyorum. Derslerimde iletisim temelli, ögrenci merkezli ve etkilesimli bir yaklasim benimsiyorum. Bu dogrultuda dört temel dil becerisi olan okuma, yazma, dinleme ve konusmayi dengeli sekilde gelistirmeye yönelik materyaller ve etkinlikler kullaniyorum.
Dil bilgisi konularini baglam içinde ele aliyor, ögrencilerin günlük hayatta karsilasabilecekleri durumlara uygun örneklerle pekistirme sagliyorum. Kelime bilgisini artirmaya yönelik görsel destekli alistirmalar, eslestirme ve oyun temelli etkinlikler sikça yer verdigim uygulamalardir. Özellikle konusma becerisine yönelik olarak rol yapma, tartisma ve mini sunum gibi etkinliklerle ögrencilerin özgüvenle ifade becerilerini gelistirmelerini destekliyorum.
Ölçme ve degerlendirmede hem süreç odakli hem de sonuç odakli yöntemleri bir arada kullaniyorum. Geri bildirim vermeye önem veriyor, her ögrencinin bireysel gelisimini izliyor ve ona göre yönlendirmelerde bulunuyorum. Online derslerde etkilesimi yüksek tutmak adina dijital araçlardan ve oyunlastirma tekniklerinden faydalaniyorum. Amacim, her ögrencinin kendi hizinda ilerleyebilecegi, hata yapmaktan çekinmeyecegi ve ögrenmenin keyifli hale geldigi bir sinif atmosferi yaratmaktir.