Matematik alaninda farkli seviyelerde birikim edinmis ve uzun süredir birebir dersler veren bir ögretmen olarak, her ögrencinin ögrenme biçiminin birbirinden tamamen farkli olduguna inaniyorum. Bu nedenle derslerime baslamadan önce mutlaka ögrencinin mevcut seviyesini ve ihtiyaçlarini analiz eder, ona en uygun ögrenme yolunu belirlerim. LGS, TYT–AYT ve okul destek düzeylerinde sahip oldugum birebir tecrübe sayesinde pek çok ögrencinin sadece notlarini yükseltmekle kalmayip matematige bakis açisini da degistirdim.
Derslerimde yalnizca konu anlatimi yapmakla yetinmeyip ögrenciyi sürece aktif olarak dahil etmeyi ön planda tutarim. Bunun için ihtiyaç halinde dijital materyaller, günlük yasamdan örneklerle pekistirilen etkinlikler ve kisa konu testleri kullanirim. Ögrencinin yapamadigi sorularda sadece cevabi vermek yerine “neden olmadi” sorusunu birlikte tartisir, ögrencinin kendisini ifade etmesi için destekleyici bir ortam olustururum.
Her bir dersi ögrencinin ilgisini kaybetmeyecegi bir akisla planlar, soyut konulari somutlastirarak anlatirim. Bu sekilde ögrencinin hem dersi daha kolay kavramasini hem de özgüven kazanmasini saglarim. Amacim sadece sinav basarisi degildir; ögrencinin matematigi bir zorunluluk olarak degil kendi potansiyelini kesfetmesine yardimci olan bir araç olarak görmesini hedeflerim.
Birlikte çalistigim her ögrencinin basarisini kendi basarim olarak görürüm ve bu dogrultuda isimi titizlikle yapar, ögrenme sürecinin her asamasinda ögrencime samimi bir sekilde eslik ederim.