Psikoloji lisans egitimimi Isik Üniversitesi Ingilizce Psikoloji bölümünde %100 burslu olarak tamamladim. Egitim sürecim boyunca yalnizca teorik bilgiyle yetinmeyip, psikolojiyi gerçek yasamla iliskilendirmeye ve ögrendigim bilgileri somut örneklerle pekistirmeye odaklandim. Lisans egitimime paralel olarak sosyoloji alaninda ikinci bir akademik perspektif kazanmak amaciyla Istanbul Üniversitesi AUZEF Sosyoloji bölümünde egitimime devam ediyorum. Ayni zamanda Üsküdar Üniversitesi’nde Nöropazarlama tezli yüksek lisans programinda akademik çalismalarimi sürdürüyorum.
Egitim hayatim boyunca farkli alanlarda staj ve gönüllü çalismalar yaptim. Otizm rehabilitasyon merkezleri, engelli bireylerle çalisan kurumlar ve psikoloji enstitülerinde edindigim deneyimler; bireyi anlamaya, süreci gözlemlemeye ve çok yönlü düsünmeye dayali bir bakis açisi kazanmami sagladi. Klinik gözlem, görüsme teknikleri, bilissel davranisçi yaklasimlar ve çözüm odakli terapi egitimleri aldim. Bu süreçler, bilgiyi sadelestirerek aktarma ve karsimdaki kisinin ihtiyacina göre anlatimi sekillendirme becerimi güçlendirdi.
Ders mentorlugu ve akademik destek verdigim süreçlerde, konulari karmasiklastirmadan, anlasilir ve sistemli bir sekilde anlatmaya özen gösteririm. Ögrencinin seviyesini, hedeflerini ve zorlandigi noktalari dikkate alarak ders plani olustururum. Teorik bilgileri örneklerle destekler, gerektiginde tekrarlar ve kisa özetlerle konunun pekismesini saglarim. Sadece ders anlatmakla kalmayip, süreç boyunca mentorluk yapar; ders takibi, ödev kontrolü ve akademik yönlendirme destegi sunarim.
Iletisimde samimi ve destekleyici bir dil kullanirim. Ögrencinin sorularini rahatça sorabildigi, hata yapmaktan çekinmedigi bir ögrenme ortami olusturmayi önemser, süreci birlikte ve güvenle ilerletmeyi hedeflerim. Her yastan ögrenci ve danisanla, ayni zamanda özellikle nöropazarlama egitimleri alaninda sirketlerle çalismaya açigim.
Psikoloji altyapim sayesinde ögrencilerin ögrenme biçimlerini daha iyi gözlemleyebilir, motivasyonlarini koruyacak bir ders dinamigi kurabilirim. Amacim, ögrencinin sadece dersi geçmesi degil; konuyu gerçekten anlamasi, özgüven kazanmasi ve akademik yolculugunda yalniz hissetmemesidir.