Bornova Yahya Kemal Beyatli Ortaokulu ve Bornova Hilal Necmiye Hüsnü Ataberk Ortaokullarinda staj yaptim. TEGV'de 6 aylik gönüllü ögretmenlik deneyimim oldu. 21. Yüzyil becerileri ile ögrencilerimin ilgi ve ihtiyaçlari dogrultusunda bireye özgü egitim plani hazirliyorum.
— Derslere Yaklasimim
Derslerimde cevabi ögrenciye buldurma yöntemini çokça kullaniyorum. Bilgiyi ve cevaplari direkt vermek yerine ögrencilerimi cevaba ulasacagi yollara yönlendiriyorum. Sorgulama ve muhakeme becerilerini pekistirme amaci güdüyorum. Ezbere egitim yerine bilgiye ulasmayi ögrencilerime gösteriyorum. Her ders sonrasi ödevlendirmeler yapiyor ve bir sonraki derste ödevleri kontrol ederek hem ögrencinin gelisimini hem de kullandigim yöntem ve teknigin uygunlugunu degerlendiriyorum.
— Nasil Ders Islerim?
Derslere baslamadan önce ögrencinin seviyesini belirlemek adina, ögrenciye uygun bir giris testi yapiyorum. Ögrencinin seviyesini tespit ettikten sonra ihtiyaci olan konulara öncelik vererek ve yapabildigi konularin üzerine ekleyerek ilerleyecegi ögretim programi hazirliyorum. Her hafta uyguladigim izleme testleri ile ögrencimin haftalik gelisimini takip ediyorum. Eksik oldugu konulari o hafta tespit ediyor ve zaman geçmeden eksiklerini gidermek için ek ögretim programi hazirliyorum. Ögrencinin gelisimi hakkinda veli ile bire bir görüsüyorum. Ögrenci adina evde nasil bir tutum ve davranis sergilenmesinin daha iyi olacagi üzerine birlikte konusuyoruz.
— Okuma Aliskanligi
Okuma becerisi ve okuma aliskanligi benim için çok degerli. Ögrencimin düzeyine uygun çesitli kitap önerileri ve edebi sohbetler gerçeklestirirek entelektüel gelisimini destekleyecek sohbetler etmeyi amaçlarim. Önerdigim kitaplar hakkinda vakit kaybi olmayacak sekilde konusuruz. Üst bilissel sorular yönlendirerek çocukta elestirel okuma kültürü kazandirmayi amaçlarim.
— Türk Dili Türkçe
Türk dilinin, ögrencilerimin konustuklari dilin inceliklerini ögrencilerime fark ettirmeyi hedeflerim. Kendi dilini taniyan ögrencilerim okuduklarini da yazdiklarini da daha iyi anlayacaklardir. Bir temel insa edip üzerine kat çika çika ilerlemek benim yöntemimdir.
— Ülküm
Ögrencinin sorumluluk alabilmesi, hem derslerini hem de parçasi oldugu toplumu ve dolayisiyla yetiskinligini etkileyen bir durumdur. Ögrencilerime sorumluluk alma becerisini de kazandirmayi amaçlarim. Hayat bir sinavdan ibaret degildir. Sadece dogru cevai kovalayan çocuklar degil, gelecegimizi emanet edebilecegimiz bireyler yetistirme ülküsü ile derslerime yaklasiyorum. Ülkesine ve milletine faydali, atasina sorumluluklarini bilen ögrenciler yetistirmek bu meslegi seçmemdeki en önemli etmendir.
Eğitim: dereceler, kurslar ve sertifikalar