Derslerime ögrencimin mevcut seviyesini ve hedeflerini belirleyerek basliyorum. Ögrencilerimin ihtiyaçlarini belirlemeye dayali olarak hazirladigim program, ögrencinin hem okul derslerine hem de sinavlara yönelik eksiklerini gidermeyi amaçlar. Konu anlatiminda, teoriyi somut örneklerle destekleyerek ezberden uzak, kavramsal ögrenmeye dayali bir yaklasim benimsiyorum.
Her ders, konu anlatimi ve uygulama dengesine sahiptir. Konular anlatildiktan sonra, farkli kaynaklardan seçilmis sorularla bilgiyi pekistiriyor, ögrencinin karsilasabilecegi soru çesitlerine hazirlik sagliyorum. Düzenli tekrar ve ölçme-degerlendirme çalismalariyla ögrenmenin kaliciligini artiriyor, ilerlemeyi sürekli takip ediyorum.
Uzun süredir edindigim özel ders deneyimim, ögrencilerimin sadece akademik performansini yükseltmekle kalmadi, ayni zamanda onlarin kimya dersine karsi tutumlarini da olumlu yönde gelistirdi. Amacim, ögrencinin yalnizca kisa vadeli basariya ulasmasini degil, kimyayi bütüncül bir bakis açisiyla kavramasini ve gelecekteki akademik hedeflerine saglam bir temel olusturmasini saglamaktir.