Tarih ögretmenligi alaninda özel bir kolejde aktif olarak görev yapmaktayim. Alanimda uzun süredir edindigim deneyim ve danisman ögretmenlik tecrübem sayesinde ögrencinin akademik ihtiyaçlarini dogru analiz edip bireye özel çözümler sunabiliyorum. Hem YKS hem de okul sinavlarina hazirlik sürecinde onlarca ögrenciyle birebir çalistim ve gözle görülür basarilar elde ettik.
Üniversite egitimimi tarih alaninda iyi bir dereceyle tamamladim. Bu akademik birikimimi sürekli güncel tutarak, ögrencilere yalnizca bilgi vermekle kalmiyor, ayni zamanda tarihsel düsünme, yorumlama ve analiz becerileri kazandiriyorum.
Derslerimi ögrencinin seviyesine ve hedefine göre planliyorum. Genellikle su sekilde bir sistem uyguluyorum:
Ilk Derste: Ögrencinin seviyesini ve eksiklerini belirlemek için kisa bir degerlendirme yaparim.
Ders Planlamasi: Ögrencinin ihtiyaçlarina uygun sekilde haftalik/aylik hedefler koyarim.
Ders Anlatimi: Konulari sade, akici ve ögrencinin ilgisini çekecek sekilde anlatirim. Harita, kavram haritasi, zaman çizelgesi gibi görsel materyallerle dersi desteklerim.
Aktif Katilim: Ögrenciyi sürekli dahil ederek, soru-cevaplarla ve örnek olay analizleriyle ögrenmeyi kalici hale getiririm.
Geri Bildirim: Her ders sonrasi ögrencinin performansina yönelik kisa bir degerlendirme yapar, gerekirse veliyle iletisim kurarim.
Hedefim sadece sinav basarisi degil; ögrencinin tarih dersine olan ilgisini artirmak ve onu düsünmeye, sorgulamaya tesvik etmektir.