Ögrencilerin yas ve gelisim düzeylerine uygun olarak, dört temel dil becerisi olan dinleme, konusma, okuma ve yazma alanlarinda çalismalar yapmayi hedefliyorum.
Derslerimde metin incelemeleri, yaratici yazma etkinlikleri, dil bilgisi uygulamalari ve sözlü ifade çalismalari gibi teknikleri kullanirim. Özellikle ögrencilerin kendilerini sözlü ve yazili olarak dogru ifade edebilmelerini, elestirel düsünme becerilerini gelistirmelerini önemsiyorum. Egitimi daha etkili ve kalici kilmak için oyunlastirma, görsel materyaller, grup çalismalari gibi yöntemlerden de faydalanirim.
Her ögrencinin ögrenme tarzi farkli oldugundan, derslerimi esnek ve ögrenci merkezli sekilde planlamaya özen gösteririm. Amacim, sadece kurallari ögretmek degil; Türkçeyi seven, kendini ifade etmekten çekinmeyen, dil bilincine sahip bireyler yetistirebilmektir.