Egitim fakültesinde egitimime devam ederken farkli sinif seviyelerinde ve matematik temeline sahip ögrencilerime özel ders vermeye basladim.Bu sayede daha mezun olmadan birçok ögrencimi sinavlara hazirlama firsati buldum.LGS için beraber çalistigim ögrencilerimin birçogu nitelikli okullara yerlesme firsati buldular. Okula takviye için çalistigimiz ögrencilerim de verdigim ödevlere uyduklari sürece çok iyi ilerlemeler kaydettik. Beni basarili kilan yönlerim ögrenci ihtiyaçlarini dogru analiz ederek etkili ögretim yöntemleri gelistirmem; Teknoloji destekli matematik ögretimim ve ezbersiz matematik yaklasimim oldu.
*Hakkimda bilmeniz gerekenler:
*Oldukça enerjik ve arkadas canlisi bir ögretmenim fakat sinirlarimi korurum. Kendi hayatimda oldugum gibi meslegimde de disipline çok önem veririm. Hangi gün hangi kazanimlar islenecek, ödevlerimiz neler olacak , bazi konularin anlasilmasi için hangi ek materyale ihtiyaç var vb. bunun gibi her seyi önceden belirlerim. Ögrencimle belli bir samimiyeti kurduktan sonra onlar beni tanir ben de onlari ; böylece onlar da kendi üzerlerine düsen sorumluluklarini yapma bilincine ulasirlar.
*Dersleri nasil islerim?
*Ilk derslerde ögrencinin seviyesini belirler buna göre ögretim programi ayarlarim. Genelde temel eksikligi durumlariyla karsilasiyorum. Derslerimi "ezbere" islemem , evet pratik taktik ve kisa yollarini mutlaka ögretirim ama her zaman önce isin mantigini gösteririm böylelikle gerçek ögrenme gerçeklesir. Derslerimde tek tarafli anlatici modelini kullanmam ;ögrenci ile interaktif bir sekilde islerim.Konu veya soru üzerinde onun düsünerek cevaba ulasmasini saglayacak sorular sorarim zaten böyle oldugunda çocuklarda aydinlanma gerçeklesiyor ve özgüven kazaniyorlar. Amacim dogru ders isleyisiyle ögrencilerimdeki " ben matematik yapamam" "çok zor" algisini kirarak yapabildiklerini göstermek.