Ders sistematigimiz söyle isliyor:
1.
Ilk derste hedef belirler ögrencinin tam olarak önce neye ihtiyaci oldugunu sonra ne istedigini buluruz.
2.
Gerekirse hangi alanlarda yetenegi oldugunu bulmaya çalisiriz.
(Bu arada ben ayni zamanda su meslekleri yapiyorum:
2a. Grafoloji arastirmacisi (el yazisindan karakter, saglik, yetenek vs bilgileri ögrenme...)
2b. Fizyonomist (yüz analizinden karakter, saglik, yetenek vs bilgileri ögrenme vs)
2c. Kirolog (el çizgilerinden karakter, saglik, yetenek vs bilgileri ögrenme)
3.
Bu adima gelene kadar ögrencinin hedefini, hedefinin kendisi için dogru olup olmadigini (örnegin herkes doktor olamaz), yeteneklerini ögrenmis olacagiz ve artik bunlari bildigimiz için:
Hedef ve yeteneklerine yönelik ögretmem gerektigini düsündügüm ögrenme yöntemleri ve sistemlerini, teknikleri vs ögretiyorum.
Bolca örnek ve birlikte uygulamali devam ediyoruz.
4.
Bu yöntem, teknik ve sistemleri nasil kullanacagini ögrendiginden emin olana kadar ögretmeye ve örnekler sunmaya devam ediyorum.
Ögrenci kendi kendine kullanabilir / ögrendigimizi rahatça uygulayabilir (örnegin metin ezberi var ve kendi kendine artik ezberleyebiliyor ve hangi zamanlarda ne siklikla diger teknikleri kullanarak uygulayabildigini biliyor ve yapiyorsa) düzeye geldiginde dersi sonlandiriyoruz.
5.
Bitti mi? Nein! No!...
Istedigi zaman ögrendiklerimiz hakkinda sinirsiz soru sorabilir. Ders disinda bile olsa... Zamanim oldukça dönüs yapiyorum. Bir ögretmen degil artik tecrübesini aktarmak isteyen bir abi oluyorum onun için.
Bitti mi? Hayir!...
Farkli bir dil ögrenmek, okul derslerinden herhangi birini nasil ögrenecegini bilmek, yapamadigi herhangi bir konuda danismak isterse "yeni bir ders" alarmi çalarsa yeniden aylik / haftalik / saatlik ücretli sekilde ögretmeye devam edebilirim. Nihayetinde sadece dil ögrenme yöntemleri arastirmacisi ve mucidi degil, beyin arastirmacisiyim. Ögrenme varsa ben de varim ')
Örnegin Türkçe'de sözcük türleri, matematikte logaritma, kimyada elementler... Ne ögrenmek istiyorsa benzer sistemle hedef, dogru ihtiyaç bulma, dogru sistemi bulma, bunu karsilayacak teknikleri ögrenme ve uygulama adimlarini takip ederek ögretmeye devam edebilirim.
6.
Bazi küçük hediyelerim de olacak tabii :)
7.
Merak edenler için:
7a.
7b.
Not 1:
Bana hep kaç dil bildigimi soruyorlar. Bu bilgiyi inanin ben de bilmiyorum ?????
Belki de 20'dir. Belki 55'tir. 109 Da olabilir ??
Dil bilmek degil akici konusmak, konusabilmek önemlidir.
Akici konusabildigim dil sayisini sormuyorlar sonuçta :)
Keza, herhangi bir dili ne kadar sürede akici konusabilecegim konusunda da soru sormuyorlar.
Son 2 soru daha gerçekçi degil midir?
Son soruyu yanitlamak isterim açikçasi. 1 Ay. Eger Asya dillerinden biriyse 1.5 ay.
Evet. Maksimum 1.5 ayda bir dilde akici konusabilirim. Bunun için yeterli yöntem ve sistemleri zaten biliyorum ki kendim ürettim.
NOT 2:
Piyasada yeterince dolandirici oldugu için su bilgiyi vermeden geçmeyeyim: Benim garanti kapsamimda su özellikler yer alir:
Garanti 1:
Eger birlikte belirledigimiz sürede hedefine ulasamazsak bu süreyi assa da sonraki günlerde ücretsiz yardimci oluyorum.
Garanti 2:
Eger gönderdigim materyal yeterli degilse tamamen ögrencime özel olarak yeni bir materyal (ihtiyaca göre PDF, Word, PowerPoint...) hazirliyorum.
Garanti 3:
Ücret iadesi yapmiyorum. Bunun yerine hizmet kalitesini artirarak ücretsiz hizmet / ögretmeye devam ediyorum.