Marmara Üniversitesi'ni bölüm 3.sü olarak tamamladim. Okul hayatim süresince aktif olarak çesitli arazi gezilerinde, arastirma projelerinde rol aldim. Sonrasinda ise 1 senelik stajimi tamamladim ve meslek hayatima basladim. Ayni zamanda Anadolu Üniversitesi Cografi Bilgi Sistemleri bölümünü de alanima bir yan dal olmasi amaciyla 2. bir bölüm olarak okudum ve mezun oldum. Su an aktif olarak meslegimi yerine getirmekteyim, orta okul grubu dahil tüm lise kademeleriyle çalistim/çalismaktayim.
Cografya derslerinde ezberden uzak, konulari daha çok mantiga dayali ögretme gibi bir çalisma prensibim var. Ortaokul ve Lise düzeylerinde ögrencilerin seviyesine uygun çalismalar yapmaktayim. Amacim, Cografya'yi karmasik ve ezbere dayali bir ders olmaktan çikarip ögrencimin netlerini yükseltecek sekilde, keyifli ve anlasilir bir ders islemektir.