Çocuklara sinav dönemlerinde duygusal destek saglayarak kaygilarini azaltmalarina yardimci oluyorum. Onlarin hedeflerine motive olmalarini, stres yönetimi saglamalarini, özgüven kazanmalarini ve basarili bir ögrenme süreci geçirmelerini destekliyorum.
Derslerimde öncelikle ögrencinin ihtiyaçlarini ve güçlü yönlerini belirlemeye önem veriyorum. Her ögrencinin ögrenme biçimi farkli oldugu için bireysel farklari dikkate alarak kisiye özel bir yol haritasi olusturuyorum. Ögrencilerle güvene dayali bir iletisim kurarak, kendilerini rahatça ifade edebilecekleri bir ortam saglamayi hedefliyorum.
Sinav kaygisi, dikkat daginikligi, motivasyon eksikligi ve özgüven problemleri gibi konularda bilissel-davranisçi tekniklerden, motivasyon artirici stratejilerden ve gevseme egzersizlerinden yararlaniyorum. Bu sayede ögrencilerin sadece akademik basarilarini degil, ayni zamanda duygusal dayanikliliklarini da güçlendirmeyi amaçliyorum.
Amacim; ögrencilerin sinav sürecini yalnizca bir basari ölçütü olarak degil, ayni zamanda kendilerini tanima, stresle bas etme ve hedeflerine ulasma yolculugu olarak görmelerine yardimci olmak. Her ögrencinin potansiyeline inaniyor ve onlarin kendi basari hikâyelerini yazmalarini destekliyorum.