Derslerimi her ögrencinin ilgi alanina, seviyesine ve ögrenme tarzina göre özenle planliyorum. Görseller, kisa etkinlikler, tartismalar ve örneklerle dersleri eglenceli, anlasilir ve akilda kalici hâle getiriyorum. Bogaziçi Üniversitesi’nde Türk Dili ve Edebiyati egitimi aliyor olmam, ders içeriklerimi hem akademik hem kültürel bir perspektifle zenginlestirmemi sagliyor. Pera’da gönüllü olarak edindigim deneyimler, ögrencilerle birebir çalismayi, onlarin güçlü ve gelisime açik yönlerini kesfetmeyi ve her dersin ögrenciler için özel bir ögrenme deneyimi olmasini saglamayi ögretti. Ayni zamanda bir dergide yaptigim çeviri çalismalari sayesinde metinleri anlamlandirma, analiz etme ve farkli bakis açilarini aktarabilme yetenegimi gelistirdim; bu da derslerde ögrencilerin elestirel düsünme becerilerini desteklememe yardimci oluyor. Derslerimde ögrencilerin katilimini tesvik etmeye önem veriyorum; sorular sorarak, birlikte tartisarak ve yaratici örnekler üzerinden ilerleyerek ögrenmeyi aktif hâle getiriyorum. Ayrica ögrencilerin motivasyonunu yüksek tutmak, meraklarini uyandirmak ve özgüvenlerini artirmak için her dersin dinamiklerini onlarin ihtiyaçlarina göre esnek biçimde ayarliyorum. Akademik bilgi aktariminin yaninda, kisisel gelisime de odaklanarak ögrencilerin kendilerini ifade etmelerine ve kendi ögrenme süreçlerini kesfetmelerine yardimci oluyorum. Kisacasi derslerim, bilgi aktarimiyla sinirli kalmayan, etkilesimli, samimi ve ögrenciyi merkeze alan bir ögrenme deneyimi sunuyor.