Derslerimde öncelikle ögrencinin bireysel özelliklerini anlamaya önem veriyorum. Bunun için zeka ve dikkat testleri, çoklu zeka kurami degerlendirme ölçegi ve temsil sistemleri testlerinden faydalaniyorum. Bu degerlendirmeler sayesinde ögrencinin güçlü yönlerini, ögrenme tarzini ve dikkat seviyesini tespit ederek kisiye özel bir çalisma plani hazirliyorum.
Derslerin içerigini bu plana göre sekillendiriyorum. Sinav dönemlerinde ögrencilerle birlikte hedef belirleme, zaman yönetimi ve verimli ders çalisma teknikleri üzerine çalisirken; küçük yastaki ögrencilerde ise dikkat toplama, odaklanma ve ögrenmeye karsi olumlu bir tutum gelistirme konularina odaklaniyorum.
Derslerim dinamik ve ögrenci merkezli ilerler. Ögrencinin aktif katilimini önemsiyor, süreci yalnizca akademik degil ayni zamanda motivasyonel destekle de güçlendiriyorum. Böylece ögrencinin hem ders basarisini hem de özgüvenini artirmayi hedefliyorum.
Ayrica derslerde farkli ögrenme stillerine uygun etkinlikler kullaniyorum; görsel materyaller, uygulamali örnekler ve hikâyelestirme gibi yöntemlerle ögrencinin derse ilgisini canli tutuyorum. Sürekli geribildirim vererek ögrencinin gelisimini adim adim takip ediyor, ihtiyaç duydugunda yöntemleri esnek bir sekilde yeniden düzenliyorum. Deneyimlerim sayesinde her ögrencinin potansiyeline ulasabilecegine inaniyor ve onlari bu yolculukta bilinçli, motive ve özgüvenli bireyler olmalari için destekliyorum.