Dokuz Eylül Üniversitesi Amerikan Kültürü ve Edebiyati Bölümü’nde lisans ögrenimime devam etmekteyim. Lisans egitimim süresince özellikle Amerikan tarihi, kültürü ve edebiyati üzerine yogunlasarak hem dönem içi projelerde hem de bireysel akademik çalismalarimda bu alanlara odaklandim. Halihazirda Amerikan edebiyati ve tarihi üzerine kaleme aldigim çesitli akademik içerik ve makaleler bulunmakta olup, bu süreç Ingilizce diline olan hâkimiyetimi hem teorik hem de uygulamali anlamda derinlestirmistir.
Tüm seviyelere yönelik Ingilizce özel dersleri vermekteyim. Ders planlamasinda ögrencinin yas grubunu, mevcut seviyesini ve en önemlisi bireysel ögrenme stilini esas aliyorum. Her bireyin dili ögrenme yöntemi farklidir; bu dogrultuda derslerimi görsel, isitsel ve yazili materyallerle zenginlestiriyor, ögrencinin ögrenme sürecini daha etkili ve kalici hale getiriyorum. Oyun temelli etkinlikler, hikâye analizleri, dinleme-yazma çalismalari ve yapilandirilmis alistirmalarla ögrencinin ilgisini dinamik tutan bir ögrenme ortami sunuyorum.
Konusma egitimi sunmuyorum; ancak dilbilgisi, kelime bilgisi, okuma-anlama ve yazma becerileri üzerine sistemli ve hedef odakli bir program uyguluyorum. Ögrencinin dilsel gelisimini ölçme ve ona uygun materyallerle ilerleme saglama konusunda titiz bir yaklasim benimsiyorum. Gerek baslangiç seviyesi gerekse akademik ihtiyaçlara yönelik içeriklerle destekli egitim sunuyorum.
Ögretmenlik deneyimlerim arasinda ilkokul ikinci sinifa devam eden bir ögrenci ile temel dil becerileri üzerine gerçeklestirdigim birebir çalismalar ve 2 yasinda bir çocukla yürüttügüm oyun tabanli Ingilizce farkindalik süreci yer almaktadir. Bu deneyimler, yasa özel ögrenme yaklasimlarini gelistirmemde büyük katki saglamistir.
Ingilizceyi yalnizca bir ders olarak degil, yasam boyu kullanilabilecek bir beceri olarak ele aliyor; ögrencilerime sürdürülebilir ve bireysellestirilmis bir ögrenme deneyimi sunuyorum. Detayli bilgi veya program olusturmak için benimle iletisime geçebilirsiniz.