22 yilik özel ders tecrübesi ile derslerimi anlasilir bir dil ve konularin mantigi ile ögretiyorum. Kisiye özel kaynak ve konu anlatim metotlarini koçluk yöntemleri ile birlestirerek etkili bir ögrenme süreci olusturuyorum. Temel aldigim ögretmenlik sisteminde; Ögrenmede temel ölçüt hazir bulunusu seviyesidir. Bunun için motivasyonun yüksek olmasi ve çabalarinizin karsisigini göre bilmeniz önemlidir. Günümüz Egitim sistemi ögretmeni bir yardimci erken olarak ögrenciyi motive edici ve alanindaki uzmanligi ile her an basvurulabilecek bir kaynak olarak görür. Ögrenme temelde bireysel bir etkinlik olup dogru yönlendirme, güdüleme ile istedik hale dönüsür. Ilk ögrenmeler ile birlikte olumlu pekistireçler sayesinde basariya giden motivasyon yolculugu baslar. Ögrencileri sosyal hayattan tamamen soyutlayan karmasa ve kaygi içinde oradan oraya sürükleyen bir sistemden basari beklemek zordur. Günümüz velileri özellikle çokcuklarinin hazirbulunusluk seviyelerini gözetmeksizin yüksek kaygilari ile birlikte bir hengamenin içine sokulmaktadir. Kendilerine uzman denilen öneriler çogunlukla daha çok ders, daha çok soru gibi ve çogunlukla çocuklarimizi ve davranislarini suçlayici, olayin temeline inmeden gençlerimizin daha çok psikolojik çöküntüsü ile ile biten süreçler yasatmaktadir. Süreci akillica yönetecek ve ögrenci motivasyonunu yukarda tutacak bir sistemde basari kaçinilmazdir. Dogru bir planlama pedegojik yaklasimlardan uzak olamaz. Bu asamada sizlere destek olmak ve bu süreci birlikte paylasmak için her zaman hazirim. Biliyorum hepimizin ayri bir hikayesi var ama asil hikaye daha yazilmadi. Matematik yada baska bir ders bilgi ve yöntemler toplulugu. Yetenek gerektirecek bir yönü yok. Ilgi gerektirecek süreçleri var. Sevmeyenler yapabildiklerin de sevecekler. Bir çok matematik ögretmenini de hikayesinde matematikten basarisizlikla baslar. Sonra inat edip bu alanin ögretmeni olmustur. Kendine güven çünkü ben sana güveniyorum.