Derslerimi ögrencinin yas grubuna, seviyesine ve ilgisine göre sekillendiriyorum. Sosyoloji ve tarih temelli akademik bilgimi; felsefe, psikoloji, sanat tarihi ve mantik gibi disiplinlerle zenginlestirerek interaktif ve tartismaya dayali bir yöntem kullaniyorum.
Ögrencilerin sadece bilgi edinmelerini degil; ayni zamanda sorgulama, elestirel düsünme ve yaratici bakis açisi gelistirmelerini amaçliyorum. Anlatimi görsel materyaller, güncel örnekler ve tartisma sorulari ile destekliyorum. Çocuk ve gençlerle çalisirken oyunlastirma ve hikâyelestirmeden yararlaniyor, yetiskinlerde ise analitik okuma ve yorumlama üzerine odaklaniyorum.
Danismanlik ve terapi egitimlerim sayesinde farkli ögrenme stillerini kolayca fark edip, ögrencilerin derslerde aktif rol almalarini sagliyorum. Böylece ögrenme süreci hem daha verimli hem de keyifli hale geliyor.