Derslerimi ögrencinin seviyesini ve ihtiyaçlarini merkeze alarak planli ve sistemli bir sekilde islerim. Ilk asamada kisa bir seviye tespiti yaparak ögrencinin güçlü ve gelistirilmesi gereken yönlerini belirlerim. Buna göre okudugunu anlama, paragraf çözüm teknikleri, dil bilgisi ve yazili anlatim alanlarini kapsayan kisiye özel bir çalisma programi hazirlarim.
Derslerde anlatim, örnekleme ve uygulamayi birlikte kullanirim; konular mutlaka soru çözümü ve kisa pekistirme etkinlikleriyle desteklenir. Ögrencinin aktif katilimini saglayarak derse dahil olmasini önemserim. Düzenli ödevlendirme, konu tekrarlari ve geri bildirimlerle süreci takip eder, ögrencinin gelisimini somut olarak gözlemlemeyi hedeflerim. Staj ve diger ögretmenlik sürecinde edindigim sinif ve birebir ders deneyimi sayesinde ögrencinin motivasyonunu yüksek tutan, anlasilir ve kalici ögrenmeye dayali bir ders isleme anlayisiyla çalisirim.
Ögrencinin bireysel ihtiyaçlarini analiz eden, düzenli takip ve geri bildirimle akademik basariyi artirmayi hedefleyen, sorumluluk sahibi ve gelisime açik bir ögretmenim.