Derslerimde ögrencilerimin seviyelerini ve hedeflerini dikkate alarak kisisellestirilmis bir ögrenme plani olustururum. Elimde baslangiçtan ileri seviyeye kadar birçok kaynak bulunuyor ve bu sayede her ögrenci için en uygun materyalleri seçebiliyorum. Derslerimde özellikle interaktif yöntemlere odaklaniyorum. Her dersin mutlaka dinleme ve konusma bölümü vardir; örnegin, ögrencilerimle birlikte Ingilizce kisa videolar izliyor, ardindan içerik üzerine tartisiyoruz. Bu sayede hem dinleme becerileri gelisiyor hem de günlük hayatta akici bir sekilde konusma pratigi yapabiliyorlar.
Ayrica derslerde ögrencilerime rol yapma (role-play) etkinlikleri yaptiriyorum. Örnegin, bir restoranda siparis verme ya da is görüsmesinde kendini tanitma gibi gerçek yasam senaryolarini çalisiyoruz. Böylece ögrendikleri dil yapilari ve kelimeler sadece kitap üzerinde kalmiyor, hayatin içinde kullanilir hale geliyor. Yazma becerisini gelistirmek isteyen ögrenciler için günlük tutma, kisa hikâyeler yazma veya e-posta taslaklari olusturma gibi ödevler veriyorum. Okuma çalismalarinda ise ögrencilerin seviyelerine uygun makaleler, kisa hikâyeler veya haber yazilari kullaniyor, sonrasinda bunlari tartisarak hem kelime bilgisini hem de elestirel düsünme becerilerini gelistiriyoruz.
Her ögrencinin motivasyonunu yüksek tutmak için dersleri eglenceli ve dinamik hale getirmeye özen gösteriyorum. Oyunlastirma yöntemleri, kelime yarismalari veya kisa quizlerle ögrenmeyi pekistiriyorum. Tüm bu süreçte ögrencilerin ilerlemelerini düzenli olarak takip ediyor, basarilarini görünür kilarak onlari motive ediyorum. Amacim, her ögrencinin Ingilizce ögrenme yolculugunu verimli, keyifli ve kalici bir deneyime dönüstürmek.