Gazi Üniversitesi Fransizca Ögretmenligi mezunu, dil egitiminde yenilikçi yaklasimlari akademik basarilarla kanitlanmis bir egitimciyim. 2022 yilinda Türkiye’de Fransizca ögretmenligi alaninda kabul edilen tek TÜBITAK 2209-A projesinin yürütücülügünü üstlenerek, modern pedagojik yaklasimlar üzerine kapsamli arastirmalar yürüttüm. Ayni yil, Fransa Büyükelçiligi tarafindan düzenlenen ilk "Pedagojik Fransizca Egitimi ve Inovasyon" projesine seçilerek uluslararasi standartlarda ögretim metodolojileri üzerine uzmanlastim.
Egitim felsefem, "her çocuk özeldir" ilkesiyle oyun temelli ögrenmeyi (play-based learning) ve kapsayici pedagojiyi odagina alir. Erken çocukluk döneminden yetiskin egitimine, genel dil ögretiminden DELF/DALF sinav hazirligina kadar genis bir yelpazede tecrübe sahibiyim. Fransizca ve Ingilizce dillerindeki yetkinligimi, dijital pedagoji ve bireysellestirilmis egitim programlariyla birlestirerek; ögrencilerin yabanci dili korkmadan, özgürce ve kesfederek ögrenmelerini destekliyorum.
Akademik arastirmaci kimligim ile sahadaki ögretmenlik tecrübemi harmanlayarak, dil egitiminde fark yaratmaya devam ediyorum.