Derslerimi ögrencinin seviyesine, ihtiyaçlarina ve ögrenme hedeflerine göre bireysellestirerek planliyorum. Her ögrencinin ögrenme tarzi farklidir; bu yüzden tek bir yönteme bagli kalmak yerine, ögrencimin güçlü ve gelismesi gereken yönlerini göz önünde bulundurarak esnek bir yaklasim benimsiyorum. Özellikle konusma odakli ögrenme yöntemini kullaniyorum. Dil bilgisi kurallarini ezberletmek yerine, bu kurallari dogal diyaloglar içinde ögretmeye çalisirim. Böylece ögrenci hem teorik bilgiyi ögrenir hem de pratikte nasil kullanilacagini deneyimleyerek kavrar. Derslerimde çesitli materyaller kullanirim: görseller, videolar, kisa metinler, güncel haberler, interaktif egzersizler ve online uygulamalarla ögrencinin ilgisini canli tutarim. Ögrencinin aktif katilimi benim için çok önemli. Soru-cevap, rol yapma, kelime oyunlari ve konusma aktiviteleriyle ögrenme sürecini eglenceli ve verimli hale getiririm. Ayrica belirli araliklarla mini degerlendirmeler yaparak ilerlemeyi takip eder, eksik kalan konulari pekistiririm. Ilkokuldan yetiskin seviyesine kadar farkli yas gruplarina özel ders verdim. Ayni zamanda akademik düzeyde Ingilizce çalismalar yürütüyorum ve sinavlara (özellikle YDS) hazirlik sürecinde de ögrencilere destek oluyorum. Hedefim yalnizca bilgi aktarmak degil, ögrencinin özgüvenle Ingilizce kullanabilmesini saglamak. Gerek temel gerek ileri düzeyde, ögrenciyi destekleyen ve motive eden bir ögrenme ortami sunmaya özen gösteririm.