Kendime güveniyorum su ana kadar farkli kurumlarda çalistim. Bunlarin disinda çokça özel ders ögrencim oldu. Bir çogu su an üniversitede veya liselerindeler. Dersine girip notlarini ya da netlerini yüksetmedigim hiç bir ögrencim olmadi.Ögrencilerim benle sadece ögretmen ögrenci gibi hissetmezler bir ablaymiscasina yaklasirim ama ögretmen ciddiyetini de asla bozmam. Veliyle direkt olarak ögrencinin durumunu yumusatmadan konusurum netlik benim için önemli. Aileyi sürekli olarak bilgilendirmede tutarim. Ögrencilerin durumuna göre bir yol haritasi çizer ve dönem içinde ona göre devam ederim. Eksiklerini tamamlar lise veya üniversite sinavina yönelik hazirlarim düzenli eski konu tekrarlari ve denemeler yaparim ki ögrencinin durumunu takip edebiliyim. Tavrimi bozmadan gerekli samimiyeti kurarim ve ögrenciyle bir yakinlik saglarim. Ödev kontrol diger derslerin takiplerini de saglarim bransim matematik ama tüm okul derslerinin kontolünü birakamam tabikide. Bunlarin disinda dersleri kisaltip uzaltabilirim ama kesinlikle haftalik saatimi tamamlamazlik yapmam. Ögrencinin programina göre hareket edebilicegim durumlar olur, bunlari hem veli ile hem de ögrenci ile konusurum. Ögrencilerin sinava yönelik stresle bas edebilmeleri için ders saatleri disinda da konusurum ama dedigim gibi belli çizgileri bozmadan . Velilerin yani sizlerin isteklerini konusup ona göre bir yol çizeriz . Ögrencilerin isteklerini de göz önüne alarak tabiiki de.