Merhaba, ben Emine Esila Çomak. 22 yasinda, Endüstri Mühendisligi 3. sinif ögrencisiyim. Mühendislik egitimimden gelen analitik düsünme ve problem çözme yetkinliklerimi, ögrencilerimin basarisi için kullaniyorum.
Matematik pek çok ögrenci için korkutucu ve karmasik görünebilir; ancak dogru bir yol haritasi ve mantiksal bir yaklasimla bu dersi "anlasilabilir" kilmak mümkündür. Benim en güçlü yanim, karmasik görünen konulari basit, yönetilebilir ve anlasilir parçalara bölerek anlatmaktir. Mühendislik disiplini bana olaylara çok boyutlu bakmayi ögretti, ben de bu bakis açisini ögrencilerime aktararak onlarin sadece soruyu çözmelerini degil, sorunun mantigini kavramalarini sagliyorum.
Özellikle günümüz sinav sistemlerinde (LGS ve YKS süreçlerinde) ezberden uzak, okudugunu anlamaya ve yorumlamaya dayali "yeni nesil sorular" büyük önem tasiyor. Bir mühendis adayi olarak, bu sorularin çözümünde gereken analitik yorumlama becerisini ögrencilerime kazandirmayi hedefliyorum. Sorunun içine gizlenmis ipuçlarini nasil bulacaklarini ve hangi stratejiyle yaklasmalari gerektigini adim adim gösteriyorum.
Egitim anlayisim sadece ders saatiyle sinirli degildir. Çözüm odakli ve sabirli bir yaklasima sahibim. Amacim sadece dersi anlatip geçmek degil; ayni zamanda ögrenciye 'nasil ders çalismasi gerektigini' ögretmek ve onlara sürdürülebilir bir çalisma disiplini kazandirmaktir. Her ögrencinin ögrenme hizi ve yöntemi farklidir; bu yüzden derslerimi ögrencinin seviyesine ve ihtiyaçlarina göre özellestiriyorum. Ögrencilerimin zaman yönetimi, planlama ve motivasyon konularinda da yaninda olarak onlara bir nevi egitim koçlugu yapiyorum.
Genç ve dinamik bir egitmen olarak ögrencilerle kolay iletisim kurabiliyor, onlarin dilinden anliyorum. Hem derslerdeki akademik basariyi artirmak hem de ögrencilerimin vizyonuna katkida bulunarak özgüven kazanmalarini saglamak için buradayim. Hedeflerinize ulasmak için bu süreci birlikte yönetmekten mutluluk duyarim. Basariya giden bu yolda sizinle çalismak için sabirsizlaniyorum. Tesekkür ederim.