Davul derslerimde, ögrencinin seviyesine ve müzikal hedeflerine uygun, planli ve sürdürülebilir bir egitim yaklasimi benimsemekteyim. Egitim sürecinde temel ritim ve zaman duygusunun oturtulmasina öncelik verilir; ardindan koordinasyon, groove, dinamik kontrol ve stil çalismalariyla içerik kademeli olarak ilerletilir. Dersler, pratik uygulamalarla desteklenerek ögrencinin enstrümanla aktif ve bilinçli bir bag kurmasi hedeflenir.
Canli müzik ve sahne deneyimim dogrultusunda, grup içi çalma disiplini, tempo takibi ve müzikal uyum gibi konulara da derslerde yer verilmektedir. Hâlihazirda Bodoslama isimli müzik grubunda davul çaliyor olmam, derslerime sahne ve repertuvar odakli bir perspektif kazandirmakta; ögrencilerin gerçek müzik pratigine daha yakin bir deneyim edinmesini saglamaktadir.