Fizik ögretmenligi son sinif ögrencisiyim ve egitim sürecim boyunca hem teorik bilgimi hem de pratik deneyimimi sürekli gelistirdim. T3 Vakfi gibi önemli platformlarda aktif rol aldim; burada sadece bilgimi degil, ayni zamanda iletisim becerilerimi ve disiplinli çalisma aliskanliklarimi da gelistirme firsati buldum. Ögrencilerle ders islerken konulari gündelik yasamla iliskilendirerek onlarin bilimsel farkindaliklarini artirmayi hedefliyorum. Anlatimimda sade ve anlasilir bir dil kullanirken, ögrencinin seviyesine göre esnek yöntemler uyguluyorum. Kavramlarin kalici olmasi için deney, simülasyon ve dijital araçlardan faydalaniyorum. Ayni zamanda ögrencilerin sadece sinav basarisina degil, bilimsel meraklarina da katkida bulunmayi önemsiyorum. Ögrenciyle birebir ilgilenmeyi, onlarin ögrenme stillerine göre ders planlamayi ve motive edici bir ortam yaratmayi önceligim olarak görüyorum. Ögrencilerime sadece fizik ögretmeyi degil; düsünmeyi, sorgulamayi ve ögrenmeyi sevdirmeyi amaçliyorum.