Merhabalar. Lise dönemim boyunca 3 farkli egitmenden düzenli bi sekilde online ingilizce konusma dersleri aldim. Bu sayede ingilizcemi özellikle de speaking yetenegimi gelistirmis oldum. Sonrasinda girdigim 2024 YDT sinavinda da ilk binde yer aldim. Girdigim sinavlar ve testler sonucu da B2-C1 seviyesinde oldugumu söyliyebilirim. Özel ders vermeyi isteme sebebim ingilizceyi gerçekten çok sevmem ve bu ilgimi insanlara yardim ederek kullanmayi istemem. Çocuklar ve gençlerle rahat iletisim kurabilir onlarin istekleri dogrultusunda dersleri ve isleyisi de ayarliyabilirim. Umarim faydali olmustur, gelin beraber ingilizce ögrenip konusma yetenegimizi gelistirelim :)