Matematik, çogu ögrenci için zor ve karmasik bir ders gibi görünse de dogru yöntemlerle islendiginde aslinda oldukça keyifli ve anlasilir bir hale gelir. Daha önce ortaokul ve lise düzeyinde birçok ögrenciyle birebir çalistim. Bu süreçte her ögrencinin ögrenme biçiminin farkli oldugunu ve dogru yöntemle herkesin matematikte basarili olabilecegini gözlemledim. Derslerimde ezberden uzak, konunun mantigini kavratmaya yönelik bir anlatim tarzi benimsiyorum. Temeli güçlendirmeye, eksik noktalari tespit edip sistemli sekilde ilerlemeye önem veriyorum.
Dersleri ögrencinin seviyesine ve hedefine göre planliyorum. Konu anlatiminin ardindan bol örnek ve soru çözümüyle pekistirme yapiyoruz. Gerekli durumlarda ögrencime özel ek çalisma kagitlari, kisa özetler veya pratik soru setleri hazirliyorum. Böylece ders disinda da verimli bir tekrar süreci olusturuyoruz.
Ögrencilerimden tek beklentim düzenli katilim ve motivasyonlarini korumalari. Matematikte basari, adim adim ilerleyen bir süreçtir; ben bu süreçte hem ögretici hem de rehber olmayi hedefliyorum. Amacim, ögrencimin sadece notlarini yükseltmek degil, matematige olan bakis açisini degistirmek ve özgüven kazanmasini saglamaktir.
Dogru yönlendirme ve sabirla, matematik herkes için anlasilir hale gelir. Bunu birlikte basaracagiz.