Yaklasik 4 yildir ilkokul, ortaokul ve lise ögrencileriyle matematik üzerine birebir çalisiyorum. Amacim yalnizca konu anlatmak degil; ögrencinin matematige bakisini degistirmek ve kendine güvenmesini saglamak. Ilk derste hangi konularda zorlandigini net bir sekilde belirliyor, sonra seviyesine uygun ve sürdürülebilir bir plan hazirliyorum.
Her ögrencinin anlamasini kolaylastiracak yollar bulmaya özen gösteriyorum. Karmasik konulari basitlestirirken örnekler üzerinden düsünmesini, sorgulamasini ve kalici ögrenmesini hedefliyorum. Gerektiginde temel eksiklerini tamamlayarak ilerliyoruz, böylece derslerde geride kalma stresini azaltiyoruz.
Derslerimde ezberden çok kavrayisa odaklanirim. Matematigi korkulacak bir yük olmaktan çikarip günlük hayatla bagdastiran, adim adim anlasilir hale getiren bir yaklasimim var. Ögrencilerimle kurdugum iletisimde rahat ama yol gösterici bir tutum benimserim; bu sayede birçok ögrencimin matematige olan ilgisinin ve basarisinin arttigini görmek benim için en büyük motivasyon kaynagi.