Derslerimi Nasil Isliyorum?
Türkçe ve Edebiyat derslerinde önceligim, ögrencinin konuyu ezberlemeden gerçekten anlamasidir. Her ögrencinin ögrenme sekli farklidir; bu yüzden dersleri ögrencinin seviyesine, hedeflerine ve ögrenme tarzina göre planlarim.
Ders isleme yöntemim:
Ilk derste ögrencinin seviyesini belirler, güçlü ve eksik yönlerini tespit ederim.
Konulari sade, günlük hayatla iliskilendirerek anlatirim.
Paragraf, anlam, dil bilgisi ve edebiyat konularini örneklerle ve soru çözümüyle pekistiririm.
Her konudan sonra kisa tekrarlar ve pratik testlerle ögrenmenin kaliciligini saglarim.
Zaman yönetimi ve sinav taktigi konusunda özel stratejiler ögretirim.
Derslerin içerigi:
LGS, TYT–AYT veya okul sinavlarina yönelik özel çalisma programi hazirlanir.
Okuma, yorumlama ve analiz becerilerini gelistirecek metinlerle çalisilir.
Edebiyat konularinda dönem, yazar ve eser bilgileri sadece ezberle degil, hikâyelerle anlatilir.
Deneyimim:
Yillardir farkli seviyedeki ögrencilerle çalisarak, her birinin potansiyeline uygun yöntemler gelistirdim.
Derslerde sadece bilgi degil, düsünme becerisi kazandiririm.
Kisacasi, amacim sadece sinav kazandirmak degil; Türkçe ve Edebiyati sevdirmek, anlamayi bir aliskanlik haline getirmek.