Derslerimi ögrencinin seviyesine ve hedeflerine göre planlayarak ilerliyorum. Amacim matematigi ezberletmek degil, konularin mantigini kavratmak ve ögrencinin sorular karsisinda nasil düsünmesi gerektigini ögretmektir.
Ilk derste ögrencinin mevcut durumunu görmek için kisa bir seviye degerlendirmesi yaparim. Buna göre ögrenciye özel bir ders plani olustururum. Ortaokul seviyesinde temel kazanimlar ve LGS odakli, lise seviyesinde ise YKS (TYT–AYT) formatina uygun sekilde ilerlerim.
Derslerde:
Konular adim adim ve sade bir dille anlatilir
Konu sonrasi örnekler ve ögrencinin aktif oldugu soru çözümleri yapilir
Yanlislar birlikte incelenerek tekrar çözülür
Sinavlarda ise yarayan pratik yöntemlere yer verilir
Online derslerde PDF konu anlatimlari ve soru örnekleri, ekran paylasimi ile basitten baslayip ileri seviyeye kadar adim adim soru çözümleri ve yüz yüze derslerde oldugu gibi mini sinavlar ve ögrenciye ödevlerle eksiksiz pekistirilir; yüz yüze derslerde ise birebir anlatim ve uygulamali soru çözümleri, mini sinavlar ve ögrenciye ödevler ile pekistirilir. Ögrencinin derse aktif katilimi ve soru sormasi özellikle tesvik edilir.
Ögrencinin matematige karsi olan ön yargisini azaltmayi, özgüvenini artirmayi ve düzenli çalismayla kalici gelisim saglamayi hedefliyorum.