Derslerimi ögrencinin seviyesini ve ihtiyaçlarini belirleyerek planliyorum. Ilk derslerde ögrencinin eksik oldugu konulari tespit edip buna uygun bir çalisma programi olusturuyorum. Konulari anlasilir ve adim adim anlatarak ögrencinin temelini saglamlastirmayi hedefliyorum. Her konu anlatimindan sonra farkli zorluk seviyelerinde sorular çözerek ögrenilen bilgilerin pekismesini sagliyorum.
Derslerimde sadece soru çözümüne degil, konularin mantigini kavratmaya da önem veriyorum. Ögrencilerin yapamadiklari sorular üzerinde birlikte çalisarak farkli çözüm yollarini göstermeye özen gösteriyorum. Düzenli tekrarlar, ödev takibi ve deneme sinavi analizleriyle ögrencinin gelisimini yakindan takip ediyorum. Ortaokul, lise, TYT ve AYT düzeyindeki ögrencilerle çalisiyor; onlarin hedeflerine uygun, verimli ve motive edici bir ögrenme ortami sunuyorum.