“Derslerimi, ögrencilerin bireysel ilgi ve yeteneklerini ön planda tutarak, yaratici ve uygulamali bir yaklasimla islerim. Öncelikle, her ögrencinin seviyesine ve hedeflerine göre ders plani hazirlarim. Temel tekniklerden baslayarak; kompozisyon, perspektif, isik-gölge, renk teorisi gibi konulari adim adim isleriz.
Derslerimde sadece teorik bilgi vermekle kalmam, bolca uygulama yaptiririm. Böylece ögrenci hem ögrenir hem de kendi tarzini gelistirme firsati bulur. Dijital ve klasik araçlari harmanlayarak; firça teknikleri, çizim pratikleri ve farkli malzemelerle çalisma deneyimi saglarim.
Ayrica, süreci sürekli takip ederim; ögrencilerin gelisimini düzenli olarak degerlendirir, geri bildirim verir ve motivasyonlarini yüksek tutarim. Dersler sirasinda soru-cevap, görsel analizler ve elestirel düsünme etkinlikleri ile ögrencilerin sanata bakis açilarini genisletmeyi hedeflerim.
Yillardir ortaokul ve lise seviyesindeki ögrencilerle çalistim. Her ögrencinin kendi hizinda ilerleyebilecegi, destekleyici ve pozitif bir ortam olustururum. Hedefim, ögrencilerin sadece teknik bilgi degil, ayni zamanda özgüven ve sanatsal ifade yeteneklerini de gelistirmelerine yardimci olmaktir.”