Selamlar.
Matematik derslerini islerken planli ve sistemli bir yol izlemeye çalisiyorum. Konuya baslamadan önce, hangi basliklari isleyecegimi ögrenciye bildiriyorum. Bu sayede hem zihinsel olarak hazirlaniyor hem de dersin sinirlarini çizmis oluyorum. Giris asamasinda ögrencinin hazir bulunusluk düzeyini ölçüyorum. Ne bilip ne bilmedigini anlamaya çalisiyorum. Yanlis ögrenmelerini farkettigimde bulus stratejisini kullanarak sorular soruyor yanlisinin yanlis oldugunu farkettiriyorum. Birlikte dogru sonuca variyoruz. Daha sonrasinda konu anlatimina geciyorum.Anlatimi sade ve anlasilir olacak sekilde yapiyorum. Konuyu ögrendikten sonra sira soru çözümüne geliyor. Önce temel düzeyde sorularla basliyorum. Sorulari çözerken ogrencinin nerede takildigini analiz ediyorum. Böylece hatalarini görüp ögrenme sürecini pekistiriyorum.
Temel düzeyde sorulardan sonra yeni nesil sorular çözüyoruz.