herhangi bir deneyimim yok henüz. Geçen sene YKS ögrencisiydim. Suanda da makine mühendisligi 1. sinif ögrencisiyim. Matematik çalismayi hep çok severdim. Ben matematigi iyi anlatmanin tamamen konuyu güzel anlatmadan ve anlatilan konunun sicagi sicagina sorusunun çözülmesini dogru bulurum. Matematigi de güzel anlatmanin yollari ögrencinin ögrenim tarzini belirleyip ona göre hareket etmektir. Bunu da ögrenciyle konusup anlayabilirim. Ortak bir kitap belirlenir. Konu anlatilir onun ardindan bol bol soru çözülür. Matematigin en akilda kalici yolu da odur. 2. dersin basinda da 1. derste islenen konu hizli bir sekilde tekrar edilir. Ardindan bi konu daha anlatilir ve karma sorular çözülür. Matematik ezberden çok mantiga dayanir.Ezber olursa liseye üniversiteye gelindiginde tamamen islenilen konular unutulur. Bol bol tekrar ve soru çözümüyle ilerlemeyi düsünüyorum. Ödevlerle de ilerlenmesi çok saglikli olunur.Ben bu zamana kadar hep yazarak çalismayi saglikli buldum. En ise yarar yönteminde o oldugunu düsünüyorum. Ki matematikte asla yazmadan ögrenilmez. Beraber derste çözülen sorulari ögrenci ders biter bitmez hemen ardindan tekrar çözmelidir ve en önemli etken odur. Matematik adina en kalici ve ögrencimle de ilerlemeyi düsündügüm yöntem güzelce konuyu anlatirim. Hemen ardindan yeterince örnek sorular çözerim. Çözdügüm sorularda da önemli noktalari ögrencimin not almasini isterim. Ders bitince de hizlica o notlarini tekrar edip, önce çözdügümüz sorulari tekrar çözmesini sonra da onun ardindan o konuya ait kendini yeterli hissedinceye kadar soru çözmesini isterim. Diger dersin baslangicinda gecen dersin konusunu hizlica tekrar edip,önemli noktalara göz atmasini ve çözemedigi sorulari da bana wp üzerinden atmasini isterim. Ben çözümünü güzelce yazarim resim olarak atarim. Eger anlasilmiyorsa ses atarim veya ararim anlatirim. Bu sekilde ilerlenirse matematik adina önümüzde asla engel kalmayacagini düsünüyorum. Bu konuda kendime güvenim tam.