Edebiyat ve Türkçe derslerini islerken ögrencinin derse aktif katilimini esas alan bir yöntem benimsiyorum. Derslerimi, ögrencilerin sadece bilgiyi ezberlemesini degil; anlamasini, yorumlamasini ve üretmesini saglayacak sekilde planliyorum. Anlatimimi sade, anlasilir ve ögrencinin seviyesine uygun bir dille gerçeklestiriyorum. Özellikle edebiyat derslerinde metin merkezli bir yaklasim izleyerek, ögrencinin metinleri çözümleme ve yorumlama becerisini gelistirmeye çalisiyorum.
Türkçe derslerinde ise dil bilgisi kurallarini günlük yasamdan örneklerle somutlastiriyor, yazili ve sözlü anlatim çalismalarina agirlik vererek ögrencilerin kendilerini dogru ve etkili bir sekilde ifade etmelerine katkida bulunuyorum. Ögrencinin ilgisini sürekli canli tutmak için soru-cevap, tartisma, grup çalismalari ve yaratici yazma gibi yöntemleri kullaniyorum. Teknolojiyi derslere entegre ederek, farkli ögrenme stillerine hitap eden materyallerden yararlaniyorum.
Benimsedigim egitim anlayisi, sadece bilgi aktarmakla sinirli kalmayip ögrencinin elestirel düsünmesini, estetik duyarlilik kazanmasini ve dil bilincini gelistirmesini saglamaktir. Derslerimi planlarken ögrencinin bireysel ihtiyaçlarini gözetiyor, onlarin özgüvenli bireyler olarak yetismelerine destek oluyorum.