Atatürk Üniversitesi Matematik Bölümü mezunuyum ve matematik ögretmeyi büyük bir tutkuyla yapiyorum. Derslerimde sabirli, disiplinli ve ögrenci odakli bir yaklasim benimsiyorum. Her ögrencinin ögrenme hizinin ve yönteminin farkli olduguna inaniyor, bu nedenle kisiye özel bir egitim plani hazirliyorum. Amacim yalnizca notlari yükseltmek degil, ögrencilerimin matematigi anlayarak ögrenmelerini ve kendilerine güvenmelerini saglamaktir. Düzenli takip, etkili iletisim ve planli çalisma ile ögrencilerimin hedeflerine ulasmalarina yardimci olmayi amaçliyorum.