Merhaba ben Hande. Hacettepe Üniversitesi Kimya Ögretmenligi 4.sinif ögrencisiyim.
Egitim hayatim boyunca sadece kimyanin teorik formüllerini degil, bu formüllerin ögrencilere en kalici ve anlasilir sekilde nasil aktarilacagini (pedagojik formasyon) ögrendim. Derslerimde ezberci egitimden uzak, mantik ve görsellestirmeye dayali bir yöntem benimsiyorum.
Yöntemim: Soyut kimya kavramlarini günlük hayattan örnekler, modellemeler ve gerekirse dijital simülasyonlarla somutlastiriyorum.
Ders Isleyisi: Ögrencinin eksiklerini analiz ederek tamamen ona özel bir çalisma plani hazirliyorum. Konu anlatiminin ardindan bol soru çözümü ve çikmis soru analizleriyle okul sinavlarina veya YKS (TYT-AYT) sürecine tam hazirlik sagliyorum.
Kimya dersinin soyut yapisini ögrencinin hazirbulunusluk düzeyine uygun bir sekilde somutlastirmayi ve kilit bilgileri akilda kalici bir sekilde vermeyi amaçliyorum.
Ortaokul Fen Bilimleri dersi de verebilirim.