Derslerimde en önem verdigim sey, ögrencimin seviyesini dogru analiz ederek ona uygun bir ögrenme plani olusturmaktir. Ilk derste ögrencinin güçlü ve gelistirilmesi gereken yönlerini belirler, ardindan tamamen bireysellestirilmis bir çalisma yöntemi uygularim. Her ögrencinin ögrenme tarzi farklidir; bu nedenle derslerimde hem görsel hem isitsel hem de uygulamali ögretim yöntemlerini bir arada kullanirim. Bu sayede ögrenci yalnizca konuyu ezberlemekle kalmaz, gerçekten anlar ve günlük hayatta da kullanabilecek hâle gelir.
Ilkokul ve ortaokul ögrencileriyle çalisirken önceligim, onlarin derslere karsi özgüven kazanmasini saglamak ve ögrenmeyi keyifli bir sürece dönüstürmektir. Derslerimde sik sik örnekler, küçük alistirmalar, interaktif etkinlikler ve ögrencinin seviyesine uygun mini testler kullanirim. Böylece ilerlemeyi düzenli olarak takip eder, ögrencinin motivasyonunu yüksek tutarim.
Zorlandigi konularda sabirli bir sekilde adim adim ilerler, anlamadan geçmesine asla izin vermem. Anlamayi kolaylastirmak için günlük yasamdan örnekler verir, soyut kavramlari somutlastirir ve ögrencinin aklinda kalici olmasini saglarim. Ders sonunda mutlaka kisa bir tekrar ve “pekistirme ödevi” vererek ögrenmenin kalici hâle gelmesini saglarim.
Amacim ögrencinin sadece o günü kurtarmasi degil; kendi kendine ögrenebilen, sorumluluk bilinci gelismis ve derslere karsi olumlu tutumu olan bir birey hâline gelmesidir. Ögrencilerimin gelisimini yakindan takip eder, velilere düzenli geri bildirim veririm. Ögrenme yolculugunda her adimda onlarin yaninda olurum.