Mamak Fen lisesini basariyla tamamladim. Ilkokuldan bu yana ders çalismayi, dersleri, özellikle de matematigi sevdim. Çünkü yanlis hoca ve ögretmenlerden kurtulup, dersleri pratik ve hizli bir sekilde halletmeyi ögrendim. Bunu ögrendigimden beri, dersleri bir eziyet olarak degil ; bir oyun,bir eglence aktivitesi olarak görüyorum. Ve ders anlattigim insanlara sikinti yasadigi, nefret ettigi konulari bile püf noktalariyla, konunun özüyle ögretmeyi ve sevdirmeyi garantiliyorum. Bunu beraber iletisim becerilerimizle yapabilecegime inaniyorum.