Derslerimde benimsedigim temel ilke, konulari yalnizca aktarmak degil; mantigini, neden-sonuç iliskilerini ve günlük hayatla baglantilarini ortaya koyarak ögretmektir. Fizik dersinin ögrenciler tarafindan sevilmemesinin en önemli sebeplerinden birinin ezbere dayali ögretim anlayisi oldugunu düsünüyorum. Bu nedenle derslerimde ezberden ziyade, anlamayi ve kavramlarin ardindaki mantigi kesfetmeyi ön planda tutuyorum.
Ben de lise yillarimda fizigi mantigiyla ögrenerek ilerledikçe bu alana olan ilgimin giderek arttigini fark ettim. Bu süreç beni Istanbul Teknik Üniversitesi’nde Fizik Mühendisligi bölümünü tercih etmeye yönlendirdi ve su anda bu bölümü severek okumaktayim.
Edindigim bu yaklasimi ögrencilerime de asilayarak onlarin hem akademik basarilarini artirmayi hem de bilime karsi kalici bir ilgi ve sevgi gelistirmelerini hedefliyorum.