Merhaba ben Kübra. Eskisehir Teknik Üniversitesin Kimya bölümü mezunuyum. Suan da ayni üniversitede yüksek lisans yapmaktayim. Derslerimizi kendime ait bir çok kaynaktan literatür taramasi yaparak hazirlamis oldugum notlar üzerinden anlatiyorum. Notlar elimizde bulunan unutunca hatirlamaya yönelik notlardir. Asil notlar ise derste anlatim sirasinda ögretici püf noktalar ve sinava yönelik ipuçlarini anlatmamla almis oldugunuz notlardir. Dersi bir ezber dersi degil mantik kavrayarak ögrenme dersi olarak görmek için bilgi yüklü degil örnek yüklü islmekteyim. ne kadar çok pratik yapilirsa akilda kaliciligi saglamak mümkün oluyor böylece ezber ve kafa karikligindan uzaklasmis oluyoruz. Konu anlatimda kitapta bu yaziyor bunu bilmelisin degil ögretmenler ve ösym böyle soruyor, bunu ögreniyorsun ama bunlara da dikkat etmelisin diye minik uyaricilarda sorulara yönelme mantigini kavrama anlaminda bir adim öne geçebiliriz . Çok Zor çok karisik dememek için mantik oyunlari, benzetmeler, ansiz sorular ve ödevlerle ne kadar kolaymis artik daha iyi anliyorum demenizi saglayabilirim.Ders ne kadar zor olursa olsun dersi sevmenizle dersi anlamaya bir adim atmis olursunuz bu yüzden dersi sevdirmek için elimden geleni anlamama durumunda farkli metotlar deneme gibi degisikliklerle tek amacin ögrencinin konuyu anlamasi ve kavramasi için gerekli destegi verebilirim . Ögrencilik yillarimdan hala uzaklasamadigim için ögrenciyi anlama ve destekleme de herhangi bir problemde ders disi bile olsa yardimci olma gayretine girebilir , onlari anlayabilir , onlarin gözünden bakabilirim. Yorulma sikilma anlarinda , yada konu anlatilirken fazla kafa karismasi durumlarinda minik ara veris yada konudan uzaklasarak beyni bosaltip yeniden baska metotlarla yeni aktarim yapabilir böylece anlamada gelistirme yapabilirim. Tek amacim karsimda bulunan kisiyi dersi severek ve mantigina oturtturarak sinav aninda panik olup ne yapacagim demek degil zaten yapabilirim ben bunu biliyorum demesi için elimden geleni yapmaktir.