Derslerimi ögrencinin seviyesini ve ögrenme hizini merkeze alarak planliyorum. Öncelikle konuyu ne kadar bildigini ölçüyor, eksiklerini tespit ediyorum. Matematigi ezberletmek yerine mantigini kavratmaya çalisiyor, günlük hayattan örneklerle dersi daha anlasilir ve keyifli hâle getiriyorum.
Ortaokul ögrencileri için derslerin sikici olmamasi çok önemli. Bu yüzden dersi tekdüze anlatmak yerine soru–cevap, küçük ipuçlari, pratik yollar ve bol örnekle ilerliyorum. Ögrencinin derse aktif katilmasini sagliyor, “anladim” demeden konuyu birakmiyorum.
Derslerde okul müfredatina paralel ilerliyor, yazililara ve sinavlara özel çalismalar yapiyorum. Ama asil hedefim sadece not yükseltmek degil; ögrencinin matematige bakisini degistirmek ve bu dersi sevmesini saglamak. Sabirli, motive edici ve destekleyici bir yaklasimla ögrencinin özgüvenini artirmayi önemsiyorum. Velilerle düzenli iletisim kurarak gelisimi birlikte takip ediyorum.