10 senedir ögrencilerin okul derslerine,sinava hazirlanmalarina yardimci oldum.Ögrencinin özelliklerine göre ,kisiye özel olarak hazirladigim egitim planina uygun olarak ders çalisan,ödevini düzenli bir sekilde" kendi basina yapan ",yanlislarini ve anlamadiklarini soran ögrenciler,bu süreçte okul basarilarini artirarak,sinavlardan iyi puanlar aldilar.Söyledigim seyleri aynen uygulayan ögrenciler özel okullardan burslar aldilar,Meb Deneme sinavlarinda Türkiye derecesi yaptilar.
4 senedirprofesyonel olarak çesitli okul türlerinde; anaokulu,ilkokul,ortaokul ve lise kademelerinde Ingilizce,Fen Bilimleri(Ingilizce) ,Biyoloji ve Kodlama Ögretmenligi yaptim.Okul ögretmeni olarak brans derslerine girdigim dönemde stem temelli yapilandirmaci egitim anlayisina uygun olarak, ögrencilerin yaparak yasayarak ögrendigi, yaratici ve kalici ögrenimi saglayan deney ortamlari olusturdum.Yaratici Okur Yazarlik,Drama,Kodlama gibi alternatif egitim modellerini kullanarak dersimi aktif bir sekilde isledim.Kurs Merkezlerinde ara sinif ögrencilerimin ders notlarinin yükselmesine ve Lgs sinavinda basarili olmalarini sagladim.Neredeyse piyasadaki tüm ders kaynaklarini tarar,farkli soru tiplerinin hepsini hem lgs hem tyt ayt grubuna çözerim.Derslerde zihin haritasi çizerim boyarim, ögretim yöntemlerinin ders yöntemlerini tahtaya çizerek dersin kalici olmasini saglarim.Ögrencilere kurumun yaptigi denemeler disinda saat tutarak denemeler ve quizler yaparim ayrica bir ölçme programi gelistiririm.Derslerimin okul ya da kurs merkezleri olsun egitim ögretim programlari bana ait olup,egitim ögretim programlarin çocuklarin ilgi ,yetenekleri ve en iyi anlayabilecekleri sekilde sürekli güncellerim.1 ayin sonunda ögrencilerdeki farklilik belirgin olarak görülür.Ögrencilerden tek beklentim kendilerine söyledigim seyleri , direkt yapmalari.